13.9 kg
|
![Peso Peso](/all/img/icons/ausstattung/difference/gewicht.gif) |
27.5" 14.3 kg | 29" 14.6 kg
|
130 kg
|
![Carico Carico](/all/img/icons/ausstattung/difference/gewicht.gif) |
115 kg
|
Olive
|
![Colore(i) Colore(i)](/all/img/icons/ausstattung/difference/farbe.gif) |
Bitter Lemon | Blue Turquoise
|
LT 46, 50, 54 cm
|
![Taglie Taglie](/all/img/icons/ausstattung/difference/groesse.gif) |
27.5" - 14", 16" | 29" - 18", 20", 22"
|
Telaio |
Aluminium 6061 TB
|
![Telaio Telaio](/all/img/icons/ausstattung/difference/rohrmaterial.gif) |
Aluminium 6061
|
SR Suntour NX1-Coil LO
|
![Forcella Frontale Forcella Frontale](/all/img/icons/ausstattung/difference/gabel.gif) |
SR Suntour XCM DS
|
STEVENS AH 1 1/8"
|
![Serie Sterzo Serie Sterzo](/all/img/icons/ausstattung/difference/steuersatz.gif) |
STEVENS MTB 1 1/8"
|
Tektro HD-T275
|
![Brake front Brake front](/all/img/icons/ausstattung/bremse.gif) |
Tektro HD-T275
|
Tektro HD-T275
|
![Brake rear Brake rear](/all/img/icons/ausstattung/bremse.gif) |
Tektro HD-T275
|
Tektro TR180-35
|
![Brake disc front Brake disc front](/all/img/icons/ausstattung/disc.gif) |
Tektro TR180-35
|
TR160-35
|
![Brake disc rear Brake disc rear](/all/img/icons/ausstattung/disc.gif) |
TR160-35
|
Trasmissione |
Shimano CUES U4000
|
![Pedivella Pedivella](/all/img/icons/ausstattung/difference/kurbel.gif) |
Shimano CUES U4000
|
Shimano CUES U4000
|
![Deragliatore f Deragliatore f](/all/img/icons/ausstattung/difference/schaltungv.gif) |
Shimano CUES U4000
|
Shimano CUES U4000 Shadow
|
![Deragliatore r Deragliatore r](/all/img/icons/ausstattung/schaltungh.gif) |
Shimano CUES U4000 Shadow
|
Shimano CN-LG500
|
![Catena Catena](/all/img/icons/ausstattung/difference/kette.gif) |
Shimano CN-LG500 | 29": Shimano CN-HG53
|
Shimano CS-LG300-9
|
![Cassetta Cassetta](/all/img/icons/ausstattung/ritzel.gif) |
Shimano CS-LG300-9
|
ATB Pro Reflex
|
![Pedali Pedali](/all/img/icons/ausstattung/pedale.gif) |
ATB Pro Reflex
|
Set Ruote |
Formula CL-52
|
![Mozzo r Mozzo r](/all/img/icons/ausstattung/naben.gif) |
Formula CL-52
|
Formula CL-51
|
![Mozzo f Mozzo f](/all/img/icons/ausstattung/naben.gif) |
Formula CL-51
|
Oxygen RM-M19
|
![Cercione Cercione](/all/img/icons/ausstattung/difference/felge.gif) |
Oxygen RM-M19
|
Schwalbe Smart Sam Active-Line
|
![Copertoni Copertoni](/all/img/icons/ausstattung/difference/reifen.gif) |
Schwalbe Smart Sam Active-Line
|
Postazione di guida |
Oxygen Driver
|
![Manubrio Manubrio](/all/img/icons/ausstattung/difference/lenker.gif) |
Oxygen Driver
|
Oxygen Driver
|
![Attacco Attacco](/all/img/icons/ausstattung/difference/vorbau.gif) |
Oxygen Driver
|
Oxygen Lynx
|
![Sella Sella](/all/img/icons/ausstattung/difference/sattel.gif) |
Oxygen Havoc
|
Oxygen Driver
|
![Reggisella Reggisella](/all/img/icons/ausstattung/sstuetze.gif) |
Oxygen Driver
|
Shimano CUES U4000
|
![Shift lever left Shift lever left](/all/img/icons/ausstattung/schalthebel.gif) |
Shimano CUES U4000
|
Shimano CUES U4000
|
![Shift lever right Shift lever right](/all/img/icons/ausstattung/schalthebel.gif) |
Shimano CUES U4000
|
Tektro HD-T275
|
![Leva del freno Leva del freno](/all/img/icons/ausstattung/bremshebel.gif) |
Tektro HD-T275
|
In evidenza |
Agile crosser with reliable disc brakes
|
![](/all/img/icons/ausstattung/difference/highlight07.gif) |
The carefree entry into the STEVENS aluminium hardtail world
|
Responsive SR Suntour NX1 suspension fork w/ lockout
|
![](/all/img/icons/ausstattung/difference/highlight07.gif) |
740 mm handlebar width for maximum control
|
Strong Tektro hydraulic disc brakes
|
![](/all/img/icons/ausstattung/difference/highlight07.gif) |
Shimano CUES U4000 Linkglide 2x9-speed groupset w/ optimized gearing range
|
Reliable Shimano CUES U4000 2x9-speed drivetrain
|
![](/all/img/icons/ausstattung/difference/highlight07.gif) |
Powerful, reliable Tektro disc brakes
|
Fast, gripping Schwalbe Smart Sam tires
|
![](/all/img/icons/ausstattung/difference/highlight07.gif) |
Responsive suspension fork with 100 mm of travel
|
- Prezzo consigliato pubblico
- 7 099,00 kr.
|
|
- Prezzo consigliato pubblico
- 5 899,00 kr.
|